90%+ Meer Kans op Klanten Met Een Simpele Strategie
Leer Hoe Jij Een Simpele Chatbot Kan Gebruiken Om Perfecte Klanten Te Vinden, Meer Leads kunt Creëren (voor een paar cent) en Continue Méér Omzet voor ELKE Ondernemer kan Realiseren.
- Als enige in Nederland in het bezit van 4 ManyChat certificaten
- Top "contributor" in de ManyChat Appstore
- Gerespecteerd in de Chatbot community
- Ontwikkelaar van platforms als o.a. WooBotify.com, MakelaarChat.nl, ChatbotDojo.com, BotProphet.com en ChatTemplates.com
- App Presentator Conversations 2020
- Toegang tot de Privé groep met andere cursisten
- Persoonlijke begeleiding/coaching van Paul
- BONUS: Gratis 34 "Starter chats" (engelstalig)
- BONUS: Gratis gebruik al onze APPS (normaal €200+/maand) tijdens de gehele duur van de cursus
Niet overtuigd? Hoor het van anderen...
28 Voorbeelden Om Een Chatbot Te Gebruiken
- 24/7 Customer Support Chatbot
- Job Center incl. aanmelding
- Chatbot Interactive artikelen
- Lead Magnet (bv. eBook, PDF)
- AfterSales Enquete Chatbot
- Product Demo Chatbot
- Veel gestelde vragen Chatbot
- Contest Systeem
- Nieuw Product Evaluatie Chatbot
- Dagelijkse Training Lessen
- Showcase Bedrijf
- Medewerkers Info Chatbot
- Personal Challenge
- Event Registratie
- Trivia Chatbot
- Klanten Update Chatbot
- Persoonlijke Offerte Chatbot
- eCommerce Chatbot
- Influencer/Celebrity Showcase
- Loyalty/Rewards Chatbot
- Helpdesk Ticket Chatbot
- Account Update Chatbot
- Interactieve Software Demo
- Membership Platform
- Self-Rating Chatbot
- Interactieve Training Course
- Tips And Tricks Chatbot
- Replace All Webforms Chatbot
Word een Veel Gevraagde,
Hoog-Converterende Chatbot Ninja!
Dit is hét moment om een Chatbot Cursus te nemen!
€0.70
Verwachte besparing PER klantinteractie door gebruik van Chatbots
€8 miljard
Verwachte kostenbesparing door gebruik van Chatbots voor 2022
€3.9 miljard
Verwachte AI-afgeleide bedrijfswaarde stijging voor 2022
75% - 90%
Van alle klantsupport vragen zullen via chatbot gaan in 2022
€112 miljard
De verwachte e-commerce omzet dat via chatbots wordt gedaan voor 2023
2.5 miljard uur
Verwachte tijdsbesparing door de inzet van chatbots bij bedrijven voor 2023
Les 1. De chat-ontwikkel omgeving
Heb je je wel eens afgevraagd hoe je moet beginnen met het maken van een chatbot?
Heb je al eens een chatbot gemaakt, maar werd het onduidelijk en veel te rommelig?
In de eerste les van de chatbot cursus krijg je een globaal overzicht van de tools die je kunt gebruiken bij het maken van een goede chatbot. We doorlopen alle opties van het systeem (Geen stress! Het is video, je kunt pauzeren en terugkijken wanneer je wilt).
Tevens bepaal je wát het doel van je chatbot is.
Les 2. Jouw Chatbot Strategie
Het belangrijk dat jouw chatbot zo natuurlijk mogelijk converseert. Wees tevens duidelijk dat jouw ManyChat chatbot geen mens is (op sommige plekken is dit bij Wet verplicht). De juiste balans is optimaal.
De meest ideale situatie is wanneer de persoon die met jouw chatbot praat wel wéét dat het een bot is, maar het eigenlijk vergeet omdat de conversatie zo natuurlijk verloopt.
Als je deze les hebt voltooid, kan je op een goede manier met jouw abonnees ‘praten’, als chatbot persoonlijkheid. Je zult zien dat het leuk wordt je te verplaatsen in de personage en te schrijven in zijn of haar hoedanigheid.
Les 3. Contact houden met je abonnees
Met een chatbot kun je net als bij email, met jouw abonnees contact houden. Het is echter niet hetzelfde!
Les 4. Bot Bootcamp: het échte werk
Lift mee op mijn jarenlange ervaring en verkort je leercurve. Met directe hulp in de groep, wekelijkse voortgang en vragenuur via telefoon of messenger voel jij je al snel een échte Conversational Marketeer. Een vaardigheid waar je de komende jaren écht wat aan hebt. De markt groeit, zorg dat jij er met jouw bedrijf of als zelfstandige op tijd bij bent.
Heb je deze les voltooid? Dan kan je zelfstandig een chatbot maken. Weet je waar de knelpunten zitten en heb je de vaardigheden om vanuit een enkele flow, een web van informatie te bieden. Drip campagnes, One Time Notifications, Email Opt-In, SMS Opt-In, Delays, Condities, Tagging. Het is een aantal begrippen die spoedig geen mysterie meer voor jou zijn.
Les 5. Mensen in je chatbot krijgen
Na het volgen van deze les weet je hoe jij jouw Facebook posts (groepen en business pagina) viraal kunt laten gaan, zonder advertentiekosten. Je weet, samen met de tools uit Les 4, precies wat je kunt gebruiken om jouw doelgroep op de juiste manier aan te spreken.
Les 6. Toepassen van de Groei-Tools
Pop-Ups, Page Take-Overs, Directe Links, Side Pop-Ups, Exit Intends, Comment-Tools en meer.
Het zegt je nu nog niet veel, maar na het volgen van deze les kan jij op elke gewenste plek jouw chat aanroepen en toekomstige, of bestaande klanten voorzien van hulp, informatie of een van de andere diensten of producten die jij te bieden hebt.
Het is net magie en hiermee ga jij jouw bedrijf laten groeien!
Bonus I: Geavanceerde "Actions" op eenvoudige wijze
Bonus II: Gratis Chatflows en/of Templates
Kort Samengevat...
Introductie: Een “walkthrough” door het Chat platform
Les 1: Het bepalen van je strategie zodat mensen ook werkelijk door willen klikken van start tot conversie
Les 2: Spreek de taal van je doelgroep
Les 3: Positioneer de juiste stappen op de juiste plaats, zodat mensen niet de draad kwijtraken
Les 4: Chatbot BootCamp – Het maken van de chatbot “in het echt” zonder technische kennis (iedereen kan het!)
Les 4.1: Een chatbot voor bedrijven die meer klanten willen (use-case: restaurants)
Les 4.2: Hoe kun je een demo van jouw chatbot maken zodat je sneller nieuwe zakelijke klanten kunt krijgen
Les 5: Gebruik van Google Sheets en andere tools (geeft eenvoudig inzicht in de werkelijke cijfers)
Les 6: Laat jouw prospect zien dat je een probleem oplost (klantvragen, meer omzet, lead segmentatie, enquêtes etc.) en abonnees met liefde DIRECT tot actie overgaan
PLUS: Persoonlijke hulp bij het maken van jouw chatbot.
Voor wie is de cursus geschikt?
- Marketing- & Mediabureau’s die (nog) geen gebruik van chat maken voor hun klanten
- Freelancers die zélf meer klanten zoeken, en/of hun eigen klanten op effectieve wijze helpen doelen te bereiken
- Ondernemers die meer klanten willen d.m.v. effectieve Facebook Ads in combinatie met messenger marketing (populaire en zéér succesvolle methode)
- (Middel)grote bedrijven die klantcontact willen automatiseren, klantenservice verbeteren en CRM systemen willen synchroniseren
- Scholieren en Studenten die op eenvoudige wijze een skillset willen leren waarmee zij enkele duizenden Euros per maand kunnen bijverdienen door lokale bedrijven te helpen
- Leerkrachten (multi/nieuwe media) die vooruitstrevende leerstof zoeken voor hun curriculum
- Leidinggevenden die meer informatie willen hebben over de beste marketing tools voor de toekomst
Wat heb je nodig voor de cursus
Iedereen kan de cursus volgen. Maar, als je actief mee wilt doen en jouw chatbot wilt ontwikkelen, dan heb je het volgende nodig:
- Een zakelijke Facebook pagina
- Een ManyChat account
- Een computer
Een Facebook pagina is gratis en kan, indien je die niet hebt, binnen enkele minuten gecreëerd worden.
Een ManyChat account is ook gratis, maar als je alle opties die wij behandelen in de cursus wilt toepassen, is een Pro account vereist. Die heb je al voor ongeveer 8 Euro ($10).
Alle deelnemers van de cursus krijgen de eerste maand ManyChat Pro gratis (alléén voor nieuwe ManyChat gebruikers).
Social Source | Valkenboskade 645 | 2563JH | ‘s-Gravenhage | 070 4494 738 | KvK 28073257 | NL001980794B72